• Els ciutadans seran rebuts en l'entrada del Consistori per una persona encarregada de buidar els dubtes dels veïns i reduir temps en les seues tramitacions

Burriana (20.09.23).- Burriana inicia un servei per a donar la benvinguda i rebre al ciutadà a l'entrada del consistori. Es tracta d'un nou mecanisme per a acostar la institució als seus veïns, duta a terme per una empleada municipal que s'encarregarà d'orientar, resoldre o buidar els dubtes de les persones que acudisquen a l'ajuntament per a realitzar les seues tramitacions. Una figura nova, més habitual en el sector empresarial, que facilita i converteix l'estada dels ciutadans en l'administració local en una experiència més àgil, dinàmica i millora la qualitat d'atenció als veïns. Aquesta iniciativa, reduirà el temps d'espera en l'administració local i dotarà de més amabilitat la primera impressió que reben els ciutadans en el moment que entren al seu ajuntament.

“És obligació de l'Ajuntament facilitar la vida dels seus veïns i considerem necessari posar a la disposició dels ciutadans una persona que els rebrà i orientarà en tots els seus tràmits, dubtes o consultes. Aquest consistori mostrarà la seua cara més amable i pròxima amb els veïns perquè volem que senten l'administració com si foren a la seua casa”, ha explicat la regidor Participació i Atenció  Ciutadana Isabel Monfort.