El proper dijous dos veïns de Borriana tornaran a formular les seues suggerències, queixes o propostes als regidors i regidores de l'equip de govern.


El Ple Ordinari de l'Ajuntament de Borriana corresponent al mes de juny tornarà a tindre a la ciutadania com a protagonista amb la segona de les sessions de participació oberta al públic, on els borrianencs i borrianenques poden plantejar a l'equip de govern les seues preguntes al voltant d'algun aspecte de la vida municipal de la ciutat. Tal i com ja es va fer amb l'estrena de la iniciativa de participació veïnal durant la passada sessió plenària del mes de maig, els ciutadans que han sol·licitat la seua intervenció en el Ple tindrán l'oportunitat d'adreçar-se als membres de l'equip de govern mitjançant l'Escó de la Ciutadania, implantat per la regidoria de Participació Ciutadana.
En aquesta segona ronda de qüestions i suggeriments de la ciutadania al ple de l'Ajuntament, seran dues intervencions les que es realitzaran, degut a que de les cinc enregistrades durante els darrer mes a les depedències municipals, tres ja han estat resoltes durant la passada setmana i, per tant, s'ha informat als solicitants sobre la resolució de les queixes que havien fet arribar a l'equip de govern i no hauran d'intervindre durant la sessió plenària.
Des de l'Escó de la Ciutadania seran dos veïns els que plantegen les seues reclamacions o peticions en matèria de Treball i d'Activitats. Així, el primer d'ells s'adreçarà a la regidora Inma Carda per sol·licitar informació sobre la gestió de les ajudes als aturats en matèria de formació i treball. A la segona de les intervencions desde l'Escó de representació veinal, serà Bruno Arnandis, concejal d'Activitats qui responga a una queixa realitzada per les possibles molèsties que es puguen produir per l'activitat a un determinat casal durante les properes festes de la Misericòrdia.

Desde la regidoria de Participació Ciutadana que ha obert el nou canal de comunicació amb els borrianencs i borrianenques, el seu màxim responsable, Cristofer Del Moral ha recordat que “continuem obrint vies de contacte amb la ciutadania, i animem a que qualsevol veí o veina puga traslladar-nos les seues inquietuts, problemes o reclamacions a través del ple municipal, i així, que se li responga directament desde l'àrea corresponent”. Del Moral s'ha mostrat satisfet de que “continuen arribant-nos peticions d'intervenció a l'Escó de la Ciutadania, el que significa que la iniciativa funciona bé. Fins i tot vàries de les queixes que havien de formular-se per al proper ple ja han estat resoltes, el que vol dir que hem aconseguit accelerar els procesos de resolució d'incidències abans inclús de que hagen de passar pel Ple”.