Campaña de 'rascas' municipal para promocionar el comercio local
  • Participen la totalitat d'establiments de la ciutat, al voltant de 500

  • El consistori repartirà 150.000 ‘rasques’ en els comerços i també hi haurà un sorteig de 6 vals de 1.000 euros cadascun

  • La campanya del ‘Compra, rasca i guanya a Borriana’ es realitzarà del 12 de desembre al 7 de gener


L'Ajuntament de Borriana llança un ‘Rasca’ amb un total de 8.000 euros en premis directes i 2.000 regals, i un sorteig de 6.000 euros repartits en 6 vals, dins del pla de dinamització dissenyat pel consistori ‘Borriana és mou al Nadal’ en suport al comerç local durant el mes de desembre, amb motiu de les festes nadalenques.

La campanya promocional sota el lema ‘Compra, rasca i guanya a Borriana’, amb un pressupost de més de 30.000 euros, repartirà amb els rasques 5 premis de 200 euros, 20 de 100 euros, 100 de 50 euros , 100 bosses nevera, 200 altaveus bluetooth, 500 bidons, 500 portamascaretes i 1.000 botelles de gel hidroalcohòlic.

La regidora de Comerç, Sara Molina, juntament amb el president de la Federació de Comerç de Borriana, Emilio Dávila, han donat a conèixer la campanya “Compra, rasca i guanya a Borriana’, que es desenvoluparà del 12 de desembre al 7 de gener amb la participació de la totalitat d'establiments de la ciutat, al voltant de 500, i amb el repartiment de 150.000 ‘rasca i guanya’, amb premi a tots els clients que realitzen una compra superior a 10€ en qualsevol dels comerços.

Segons ha explicat Sara Molina, en comprar en el comerç local se li lliurarà al client una papereta amb un rasca, en els quals hi ha premis directes, tant amb obsequis com en forma de vals de compra de 200, 100 i 50 euros per a fer-los efectius en els establiments de la ciutat. A més, en el cas de no ser agraciat amb cap premi directe, el mateix bitllet pot emplenar-se i depositar-se en urnes situades en el consistori i en el mercat municipal per a entrar en el sorteig de 6 vals de 1.000 euros cadascun, tres d'ells se sortejaran abans de Nadal i els altres tres després.

Amb aquesta iniciativa “tractem d'oferir un avantatge competitiu suculent per a evitar l'evasió de despesa a altres municipis o superfícies comercials” han destacat tant la regidora de Comerç com el president de la Federació de Comerç.

Així mateix, han assegurat, es pretén “recompensar el potencial client que realitza les seues compres a Borriana, apostant pel xicotet comerç i, al mateix temps, dinamitzar el comerç de la ciutat en època de compres nadalenques en uns moments complicats per als autònoms de la localitat”:

Aquesta iniciativa, ha recordat, forma part de la campanya nadalenca de dinamització del comerç local ‘Borriana es mou al Nadal’, impulsada per l'Ajuntament de Borriana amb la col·laboració de la Federació de Comerç de Borriana, basada en la conscienciació, la dinamització i l'entorn agradable, i a la qual enguany el consistori destina més de 150.000 euros i que ha sigut consensuada amb el comerç de la ciutat.