Inicio del proceso de admisión para el curso escolar 2022-2023 en la Escuela Infantil Municipal
  • L'Escoleta, amb 91 places, compta amb 64 vacants per al pròxim curs

  • El termini per a entregar instàncies, informació i presentació de sol·licituds, s'ha establit entre els dies 6 i 25 d'abril


L'Ajuntament de Borriana ha aprovat el procediment d'admissió i el calendari del procés per a l'alumnat de l'Escola Infantil Municipal Príncep Felip per al curs escolar 2022-2023, i ha resolt el termini per a entregar les instàncies, informació i presentació de sol·licituds, entre els dies 6 i 25 d'abril, els dos inclusivament.

El regidor responsable d'Educació, J. Ramon Monferrer, ha explicat que l'escoleta d'Educació Infantil Príncep Felip, de titularitat municipal, compta amb 91 places, de les quals per al pròxim curs hi ha 64 vacants, distribuïdes de la forma següent: 8 són per a l'alumnat nascut en 2022 (aula 0-1 anys), 22 places per a nascuts en 2021 (aula 1-2 anys), 34 vacants en dos aules (2-3 anys) per a nascuts en 2020.

En relació als criteris d'admissió de l'alumnat, s'organitzen segons un procediment objectiu que, en concurrència, permet que s'accedisca en funció dels punts obtinguts en aplicació dels criteris que s'estableixen en la resolució municipal del procediment publicada en la web municipal.

D'aquesta manera, per a l'escolarització es té en compte la presència de germans i germanes matriculats en el centre; pares, mares o tutors legals que treballen en el mateix centre; proximitat del domicili; renda per càpita de la unitat familiar; condició legal de família nombrosa, i concurrència de discapacitat funcional en l'alumne o alumna o en algun dels seus pares, mares o germans. A més, es valora la condició de família monoparental.

Les sol·licituds, segons el model de l'Annex I, publicat en la web municipal hauran de presentar-se en el registre electrònic de l'Ajuntament de Borriana, <https://burriana.sedelectronica.es/info.0> degudament emplenades, signades i acompanyades de la documentació que s'hi indica.

L’entrega de sol·licituds es pot realitzar del 6 al 25 d'abril i la llista provisional d'alumnat admès eixirà el 29 d'abril, mentre que la presentació de reclamacions a la llista provisional d'admissió serà del 2 al 3 maig, els dos inclusivament.

Segons estableix la resolució del procediment d'admissió, la publicació de la llista definitiva eixirà el 6 de maig i, una volta finalitzat el procés previ que s'iniciarà amb el lliurament d'instàncies, informació i presentació de sol·licituds, s'efectuarà la formalització de la matrícula del 9 al 20 de maig, els dos inclusivament.