Amb la finalitat d'analitzar el contracte actual i explorar oportunitats per a millorar la qualitat dels serveis proporcionats, una de les principals promeses de govern que atén les peticions dels burrianenses

L'alcalde de Burriana, Jorge Monferrer Daudí, ha dut a terme una reunió amb representants de FOBESA, empresa encarregada de la neteja i desinfecció de carrers en el municipi, amb el propòsit de revisar el contracte vigent i posar en marxa un pla de xoc que retorne a la ciutat la neteja tan demandada per la ciutadania.

Seguint amb una de les principals promeses de govern, Monferrer busca una contraproposta per part de l'empresa responsable que incloga mesures per a enfortir i optimitzar el servei de neteja i desinfecció en el municipi.

L'objectiu d'aquesta reunió és treballar de manera conjunta i constructiva, amb la finalitat d'establir un diàleg fluid que permeta aconseguir millores significatives en la neteja i desinfecció dels carrers, promovent així un entorn més saludable i agradable per a tots els veïns de Burriana.

L'alcalde ha assenyalat: "És fonamental assegurar un entorn net i segur per als nostres ciutadans, alguna cosa que portàvem mesos destacant”. “Ara, al capdavant del consistori, estem treballant activament per a donar forma a les nostres propostes i buscar solucions que permeten millorar la qualitat dels serveis de neteja i desinfecció a Burriana", ha afegit.

 

 

 

 

L'Ajuntament s'ha reunit amb l'Associacions de Veïns de la zona marítima per a canviar el punt de sol·licitud d'aquests permisos i ampliar l'horari per a major comoditat dels residents

A partir del próximo lunes, se podrán solicitar en la Tenencia de Alcaldía hasta el 28 de julio en horario de 10.00h a 13:00h y de 16.00h a 18.00h

L'Ajuntament de Burriana ha canviat el punt d'acreditacions d'aparcament per a veïns, de cara a la celebració del festival Arenal Sound 2023, i ha ampliat l'horari d'atenció al públic per a major comoditat dels residents. Els permisos es podran sol·licitar a partir del pròxim dilluns en la Tinença d'Alcaldia fins al 28 de juliol en horari de 10.00h a 13.00h i de 16.00h a 18.00h.

A més, el consistori ha prioritzat i duplicat les zones d'estacionament per a veïns a fi de millorar les ubicacions i garantir el benestar dels residents, delimitant també una zona d'estacionament per a motos enfront de l'Hotel Aloha i una zona d'estacionament per a taxis enfront de Merca Platja.

Tant per a la zona del Grau/Malva-rosa, com la del Port, cal recordar que, en cas de sol·licitar l'acreditació per primera vegada, es requerirà un document que acredite la residència en la zona d'influència, com un rebut de l'aigua, llum, telèfon, contracte de lloguer o un altre. Per a més informació, poden contactar al 964 513 311.

Durant els pròxims dies el consistori reobrirà el pas per als vianants d'enfront de l'Església

L'Ajuntament de Burriana ha représ la circulació en doble sentit amb normalitat en tota l'Avinguda Mediterránea després de mantindre una reunió amb l'empresa adjudicatària dels treballs. Així mateix, durant els pròxims dies es reobrirà el pas per als vianants d'enfront de l'Església.

L'alcalde de Burriana, Jorge Monferrer Daudí, s'ha reunit juntament amb el regidor d'Urbanisme, Juan Canós, amb l'empresa a càrrec dels treballs de la Avinguda Mediterránea per a reactivar el trànsit i establir els pròxims passos a seguir en les obres fins a la seua total paralització.

En aquest sentit, sota la premissa de generar les mínimes molèsties possibles en temporada alta a veïns, comerços i turisme de la platja, el consistori ha acordat amb la constructora  recuperar la normalitat al més prompte possible.

Monferrer ha afegit que “des de l'Ajuntament continuem amb el nostre compromís d'atendre les demandes de la ciutadania i brindar la millor qualitat de vida als burrianenses”.

- El consistori no girarà quotes i suspendrà els constrenyiments als propietaris/as que no estiguen al corrent i confiscarà els avals del projecte a l'empresa

 

L'Ajuntament de Burriana ha pres la decisió de no recórrer la sentència del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) emesa el passat 19 de maig que dicta llevar la condició d'agent urbanitzador a l'empresa urbanitzadora de Golf Sant Gregori.

L'alcalde de Burriana, Jorge Monferrer, i el regidor d'urbanisme, Juan Canós, s'han reunit amb els representants dels grups polítics per a comunicar-los que, després de les indicacions dels tècnics municipals i els advocats, no recorreran a la sentència que ve a corroborar l'error comés per l'anterior equip de govern al no atendre el criteri dels tècnics municipals i retornar la condició d'agent urbanitzador a l'empresa actual.

A més, el consistori retirarà els constrenyiments als propietaris/as que no estiguen al corrent de les despeses d'urbanització, no girarà quotes i confiscarà els avals del projecte a l'entitat responsable.

L'Ajuntament estudiarà les possibles solucions per a recuperar Sant Gregori, com a projecte de futur per a Burriana i per a la Comunitat Valenciana.

- Les acreditacions ja es poden sol·licitar en la central de la Policia Local fins al pròxim 28 de juliol, en horari de 10.30 a 14 hores

 

L'Ajuntament de Burriana dona prioritat i àmplia les zones d'aparcament per a veïns amb motiu del festival Arenal Sound 2023, amb l'objectiu de facilitar i garantir la màxima comoditat als residents durant el desenvolupament de l'esdeveniment.

Després de l'escolta activa als veïns, es dupliquen els llocs d'estacionament i es prioritza l'aparcament per a residents millorant la ubicació en les zones del Grau/Malva-rosa i del Port. A més, s'ha delimitat una zona d'estacionament per a motos enfront de l'Hotel Aloha i una zona d'estacionament per a taxis enfront de Merca Platja.

En aquest sentit, l'alcalde de Burriana, Jorge Monferer, ha afirmat que des de l'equip de govern “s'està treballant activament per a garantir el benestar i la comoditat de tots els veïns durant el festival Arenal Sound 2023”. “Volem que els veïns se senten recolzats i còmodes, i aquesta mesura d'ampliació de zones d'estacionament és un pas important en aqueixa direcció”, ha afegit.

 

Acreditacions

Per a obtindre les acreditacions necessàries, els veïns podran dirigir-se a la central de la Policia Local de Burriana, fins al 28 de juliol, en horari de 10.30 a 14 hores. S'atorgaran acreditacions per a un màxim de dos vehicles per sol·licitud i residència.

Aquells veïns que hagen sol·licitat les acreditacions de la zona Grau/Malva-rosa en anys anteriors podran renovar-les. La recollida pot realitzar-se en persona, en la central de policia, o per enviament electrònic, després de comprovar que les dades del sol·licitant figuren en el registre de la Policia Local. Per a més informació, poden contactar al 964 513 311.

En el cas de sol·licitar l'acreditació per primera vegada, es requerirà un document que acredite la residència en la zona d'influència, com un rebut de l'aigua, llum, telèfon, contracte de lloguer o un altre.

En la zona del Grau/Malva-rosa, els veïns de la zona d'influència delimitada entre la carretera del Grau, des del número 1 al número 45 (només imparells), l'Avinguda Mediterrània des del número 104 (carrer Tales) fins al número 175 (Grau) i l'Avinguda Cañada Blanch (des de la carretera del Grau a carrer Tales), podran beneficiar-se d'aquestes acreditacions.

En quant a la zona del Port, els veïns de la zona d'influència delimitada entre l'avinguda Jaime Chicharro (entre la rotonda del port i l'avinguda Cañada Blanch), l'avinguda Cañada Blanch (entre l'avinguda Jaime Chicharro i el carrer Menorca), l'avinguda de la Mediterrània des del número 1 al 35 i el carrer Menorca des de l'avinguda Cañada Blanch fins a l'avinguda de la Mediterrània, podran sol·licitar les acreditacions.

En aquest cas, es requerirà un document que acredite la residència en la zona d'influència, com un rebut de l'aigua, llum, telèfon, contracte de lloguer o un altre.

- El Partit Popular va aconseguir aquest cap de setmana un acord amb Vox per a treballar de manera conjunta per el “impuls de Burriana i l'atenció a la ciutadania”

 

L'Ajuntament de Burriana ha donat a conéixer la llista de noms al capdavant de les regidories d'aquesta nova legislatura després de tancar el passat cap de setmana l'acord entre el PP i Vox per a treballar conjuntament per l'impuls de la ciutat i l'atenció de la ciutadania.

De tal manera, Jorge Monferrer Daudí, estarà al capdavant d'Alcaldia i de l'àrea de Grans Projectes; Alejandro Clausell Edo, 1r tinent d'alcalde i regidor d'Hisenda, Educació i Patrimoni; Juan Canós Broch, 2n tinent d'alcalde i regidor d'Urbanisme, Projectes i Obra Pública; Paloma Boix Bort, 3a tinenta d'alcalde i regidora de Falles i Festes i Comunicació , Promoció de llengües oficials; María Isabel Monfort Tejedo, 4a tinenta d'alcalde i regidora de Serveis Socials, que inclou Igualtat, Dependència, Diversitat i Inclusió, així com d'Agricultura i Pesca, Participació i Atenció Ciutadana; Mario Trullen Torres, 5é tinent d'alcalde i regidor de Via Pública i Poblats Marítims, Santa Barbara i Cementeri; María Asunción Fandos Gómez, 6a tinenta d'alcalde i regidora de Personal i Interior, Comerç, Consum i Mercats, Polítiques Actives d'Ocupació , Activitats i Control de Contractes; Antonio Ferrándiz Vera, 7é tinent d'alcalde i regidor de Seguretat Ciutadana; Beatriz Conejero Llansola, regidora de Família que inclou Infància, Joventut i Majors; Eva Suárez Vicent, regidora de Sanitat, Salut i Transparència; Noelia Peris Martí, regidora d'Esport, Medi Ambient i Turisme i Jesús Albiol Talaya, regidor de Cultura.

Monferrer assegura que aquesta llista està conformada per un equip de professionals, concretament 6 dones i 6 homes, disposats a treballar conjuntament per la prosperitat de Burriana, sempre al servei de la ciutadania.

- L'alcalde de Burriana, Jorge Monferrer i el portaveu de Vox, Juan Canós, valoren l'acord com “el punt d'inici per a començar a donar respostes reals a la petició de canvi que van expressar els burrianencs el passat 28 de maig en les urnes”

- El PP estarà al capdavant de l'Alcaldia així com de huit regidories les grans àrees de les quals seran: Turisme, Hisenda, Serveis Públics, Esports, Personal, Assumptes Socials, Falles i Festes, Educació, Sanitat, Comerç, Poblats Marítims, Comunicació, Agricultura i Pesca

- Vox dirigirà quatre regidories: Urbanisme, Cultura, Seguretat Ciutadana i Família

 

El Partit Popular i Vox han aconseguit un acord de Govern a Burriana per a treballar immediatament per l'impuls de la ciutat i l'atenció dels veïns. 

L'alcalde, Jorge Monferrer, i el portaveu de Vox, Juan Canós, valoren l'acord de Govern a l'Ajuntament de Burriana com “el punt d'inici per a començar a donar respostes reals a la petició de canvi que van expressar els burrianencs el passat 28 de maig en les urnes”.

El PP estarà al capdavant de l'Alcaldia així com d'un huit regidories, les grans àrees de les quals seran les següents: Turisme, Hisenda, Serveis Públics, Esports, Personal, Assumptes Socials, Falles i Festes, Educació, Sanitat, Comerç, Poblats Marítims, Comunicació, Agricultura i Pesca. Per part seua, Vox dirigirà Urbanisme, Cultura, Seguretat Ciutadana i Família.

“El nostre objectiu és situar a Burriana on es mereix i que els veïns tornen a tindre veu, millors serveis i oportunitats de futur. Nosaltres, com a servidors públics, treballarem per a aquesta ciutat i tots els seus veïns. Serem útils i àgils en la resolució de problemes perquè si estem al capdavant d'Ajuntament de Burriana és perquè aquesta ciutat torne a ser líder, com mereix”, ha indicat l'alcalde, Jorge Monferrer.

“Treballarem per a garantir més i millors serveis, millorar el benestar de la ciutadania i atendre a tots i cadascun dels nostres veïns, sense sectarismes i amb la màxima transparència”, ha garantit Juan Canós.

- En el ple extraordinari de hui s'han establit tant els 40 càrrecs de president o presidenta, com els 80 vocals i les persones suplents per a cadascun dels càrrecs que compondran les meses electorals

 

L'Ajuntament de Burriana ha realitzat el sorteig públic mitjançant un programa informàtic per a designar a les persones que ocuparan els diferents llocs, presidència i vocalies, en les 40 meses electorals dels 21 col·legis electorals a Burriana per a la pròxima cita electoral del 23 de juliol, en la qual se celebraran les eleccions nacionals.

Així, en el ple extraordinari de hui s'han triat tant a les persones titulars dels 40 càrrecs de president o presidenta, com a les 80 vocals titulars, i també a les 6 persones que constaran com a suplents per a cadascun dels càrrecs de les meses electorals, la qual cosa suposa un total de 360 persones designades.

Cadascuna de les persones que haja sigut triada en el sorteig públic celebrat en el saló de plens municipal rebrà durant les pròximes jornades la notificació amb les instruccions a seguir per a prendre part en la mesa electoral que li haja correspost, ja que les dades no poden fer-se públics i la confirmació es realitza de manera personal a través de la notificació que es farà arribar als seus respectius domicilis.

El diumenge 23 de juliol a les 8 del matí obriran els 21 col·legis electorals a Borriana, amb un total de 40 taules, en les quals estan cridats a votar 24.447 electors, segons l'últim cens electoral.

Cal recordar que les persones electores assignades per a votar en les taules situades en l'IES Jaume I hauran de fer-ho en el CEIP Francesc Roca i Alcaide (carrer Thomas Alva Edison, 1), i que en el districte del port, el local electoral del Consultori Mèdic del Port romandrà en la mateixa ubicació però ara es denomina Tinença d'Alcaldia

 

Designació càrrecs

La designació d'aquests càrrecs s'ha efectuat mitjançant un programa informàtic, a través d'un mètode que pretén garantir la transparència i aleatorietat, entre totes les persones censades en el municipi que sàpien llegir i escriure i siguen menors de setanta anys, si bé a partir dels seixanta-cinc anys podran manifestar la seua renúncia en el termini de set dies. També té en compte el programa informàtic que per a ser elegit president de taula, s'exigeix a més el títol de Batxiller o FP II, o subsidiàriament el de Graduat Escolar o equivalent.

El citat programa selecciona de la base de dades que inclou a totes les persones censades, aquelles que compleixen les condicions introduïdes quant a data de naixement i nivell d'estudis i, sobre aqueix conjunt, aplica una fórmula matemàtica mitjançant números aleatoris seleccionats a l'atzar per la pròpia aplicació.

Els resultats han sigut remesos immediatament després del ple al Jutjat de pau, que els enviarà al seu torn a la Junta Electoral de Zona. Serà aquest organisme el que comunique i cite a cada persona -en el seu cas- per a complir l'obligació de ser president, vocal o suplent de taula.