La regidoria de Comerç de l'Ajuntament de Borriana i la Federació de Comerç han anunciat la celebració d'una nova Fira del Ecce Homo del Comerç que se sumisca a l'oferta que tradicionalment s'instal·la en el mateix camí del Ecce Homo, però en aquest cas en la zona del carrer Almesies i amb els establiments de la ciutat com a protagonistes. Així es compleix amb una de les sol·licituds realitzades per la Federació de Comerç de la ciutat en el conveni signat anualment amb el consistori, i que portarà a un total de 18 comerços de la ciutat a acostar els seus productes als veïns i veïnes de Borriana durant tota la jornada, ja que la venda s'iniciarà a les deu del matí i no acabarà fins a les vuit de la vesprada. Tal com ha explicat la mateixa regidora de l'àrea, Maria Romero, “dins del calendari comercial i tradicional de Borriana, la celebració del Ecce Homo suposa un dia molt especial per a la ciutadania, per això l'objectiu d'aquesta nova Fira és doble, ja que d'una banda seguim donant el protagonisme i participació al comerç local, i alhora, es busca omplir d'activitats la zona propera al Camí del Ecce Homo i així reforçar i continuar amb les nostres tradicions locals”. I és que a més dels divuit establiments que s'han sumat a la celebració de la *Fira, la regidoria ha volgut també oferir tot un seguit de jocs en el carrer perquè els xiquets i xiquetes que viuen de forma especial el dia del*Ecce Homo a Borriana puguen gaudir de tallers i activitats especialment pensades i dissenyades per a ells a través de Monitors.es.


Així, tal com ha conclòs Romero, “el treball conjunt entre regidoria i Federació de Comerç segueix donant els seus fruits i ens està servint per a dinamitzar de forma contundent l'activitat comercial en la nostra ciutat, acostant els productes a la ciutadania a través d'iniciatives com aquesta mateixa Fira, el Mediterrània Pop Up Market que portem dos anys celebrant a l'estiu i tota la programació que fa que les tendes i establiments de la ciutat traguen els seus productes al carrer i açò els supose un major èxit comercial”.