El Cercle Fruiter de Borriana ha sigut el lloc triat per a la presentació de la iniciativa de la regidoria de Promoció Econòmica i Comerç, “Desdejunis al Comerç” que promou la participació en les diferents ponències organitzades al voltant de les possibilitats de millora del màrqueting, la imatge i la creativitat que ha d'anar enllaçada amb els dos primers conceptes per a optimitzar les vendes. Fins a allí s'ha desplaçat la regidora de l'àrea, Maria Romero, qui ha destacat que “tal com venim fent en els últims mesos, intentem treballar al màxim perquè els i les comerciants de Borriana disposen de les eines necessàries per a la millora de les seues prestacions tant a nivell de vendes com d'imatge, així que esperem que aquests “Desdejunis al Comerç” servisquen com a al·licient per al teixit comercial local i puguen traure d'ells conceptes i idees que directament repercutisquen en l'optimització de les vendes dels seus productes”.


Al seu costat, l'encarregada de coorganitzar al costat de la regidoria la iniciativa, Mar Arambul, ha destacat com a experta en Marqueting i Comunicació “el gran nivell de les ponències i l'actualitat dels conceptes que en elles es treballaran, així que esperem una bona resposta i una gran participació per part dels i les comerciants de Borriana”. Seran un total de quatre sessions les que es duguen a terme en diferents locals de restauració de la ciutat, ja que com ha recordat Romero “es pretén que a través de l'assistència a les diferents sessions s'adquirisquen una sèrie de coneixements sobre la creativitat que cadascuna de nosaltres podem aportar al nostre model de negoci, i alhora, generar una sèrie de sinergies entre diferents sectors implicats en aquest tipus de millores per a optimitzar aqueixos canvis o implementacions en cada establiment o comerç”. PRecisament al seu costat, ha estat present una de les participants en les ponències com és la interiorista, Eva Gomis, representant de l'empresa Nuvart amb seu a Borriana, com a exemple del nivell de les sessions i per a mostrar que també l'assessorament i ajuda en aquest tipus de canvis es pot realitzar sense haver de recórrer a empreses llunyanes o amb majors problemes a l'hora d'establir un contacte directe i ràpid. Finalment, també ha estat present en aquesta posada de llarg de “Desdejunis al Comerç”, la representant de +Que Cafè, Marisa Angullo, qui ja ha participat amb el seu negoci en diverses d'aquestes campanyes, per la qual cosa acollirà en les pròximes setmanes una de les sessions de la campanya en el seu establiment, abans que la iniciativa torne al mateix Cercle Fruiter on s'ha presentat que acollirà l'última de les sessions el 12 de desembre.


La primera de les ponències arribarà el pròxim 26 de setembre amb la sessió que tindrà lloc dimarts que ve en el Restaurant L'Arenal del Port de Borriana, amb el flaix formatiu “La Imatge de l'empresa” a càrrec de Marta Lluna de Nuvart. Li seguirà la sessió del 17 d'octubre en el Bar Europa de la zona de Novenes de Calatrava amb una altra flaix formatiu a càrrec de Mar Aramabul de Mar Màrqueting i professora de la Escuela de Líderes, sobre com “Assentar les bases de l'Empresa”. El 14 de novembre arribarà el torn per a +Que Cafè amb la “Imatge de Venda” a càrrec de la docent en escaparatisme, Olga Batalla. I la iniciativa es tancarà el 12 de desembre en el mateix Cercle Fruiter, amb un altre flaix formatiu a càrrec de Juan Meneses de Don Beep i professor de la Escuela de Líderes en l'apartat de xarxes socials. Així, cadascun d'aqueixos dimarts, el desdejuni s'iniciarà ales 08:00 hores i a continuació tindrà lloc cadascuna de les sessions, totalment gratuïtes per als assistents.