Més de 20 emprenedors han participat durant el matí d'avui en el Cercle Fruiter de Borriana en l'última de les sessions del cicle “Desdejunis al Comerç”. La campanya, que comptava amb 4 sessions dedicades a la imatge de l'empresa i el punt de venda, el màrqueting i les xarxes socials, ha gaudit d'una alta participació sent més de 40 les persones que s'han sumat de la iniciativa i han participat en alguna de les sessions. En concret el tema central de la càpsula formativa que ha seguit al desdejuni de networking, ha sigut la importància de la presència en xarxes socials de qualsevol empresa, tinga aquesta la dimensió que tinga com un posicionament en la xarxa de la pròpia marca. En aquesta ocasió, la formació ha sigut impartida per Juan Meneses, Oficial Executiu de l'empresa Don Beep així com professor en el programa d'alt rendiment Escola de Líders, ponent amb llarga trajectòria en el màrqueting empresarial i especialitzat en el tema de les xarxes socials.
A la càpsula formativa li ha seguit un lliurament de diplomes acreditatius de la participació en la iniciativa així com la passada d'una enquesta de satisfacció per a arreplegar de forma objectiva la valoració de les sessions i propostes de cara a les pròximes edicions. En paraules de la Regidora de l'àrea, Maria Romero “la valoració global de la iniciativa és molt positiva, tant per la qualitat de les formacions i els seus ponents com per la possibilitat de crear xarxa entre agents emprenedors de la localitat”. De fet així ho mostren les xifres de participants i inscrits en cadascuna de les sessions que no ha deixat d'augmentar des que es va llançar la iniciativa.
Com ha volgut concloure la mateixa Romero “el desdejuni d'avui, ha tancat perfectament el cicle de trobades que ja es van iniciar en el mateix Cercle Fruiter i que sens dubte continuaran el pròxim any amb noves oportunitats de trobada i formació, així com millores que han sorgit després d'aquests quatre primeres trobades”.