fòrum de reunió

Amb l'objectiu de “millorar la relació entre les empreses locals de Borriana i l'Ajuntament de la ciutat i afavorir el coneixement mutu per a explorar les possibilitats de cooperació entre ambdues parts”, s'ha presentat avui en els Salons de la Caixa Rural de Borriana el nou fòrum de Formació, Reunió i Cooperació que es durà a terme en fins a tres sessions diferents i al que han sigut convidades, com en l'acte d'avui, més de seixanta empreses de Borriana, especialment del sector industrial i que en paraules de la regidor Maria Romero, “moltes vegades poden quedar més aïllades o amb menor contacte diari amb les institucions en trobar-se en polígons industrials o no pertànyer a altres Federacions com les de Comerç o Hostaleria que si existeixen en la nostra ciutat”. Han sigut les regidories de Promoció Econòmica i Ocupació de l'Ajuntament de Borriana i amb el suport tècnic dels Centres Europeus d'empreses Innovadores de Castelló, CEEI, els qui han dissenyat, desenvolupat i duran a terme la iniciativa durant el que queda d'any a Borriana, concretament, els dies 21 i 28 de novembre i 12 de desembre. Per això, durant els últims mesos el departament d'Ocupació i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Borriana ha estat visitant a desenes i desenes d'empreses situades en els polígons industrials de Borriana, com Carabona o el de la carretera de Nules, per, primer, informar sobre aquesta nova iniciativa per a la millora de les relacions amb les institucions municipals, i segon, per a convidar oficialment a aquestes empreses a la participació en les sessions de treball posteriors a la presentació celebrada avui. Sota el títol de “Com innovar a partir de les noves tendències de consum”, els fins a tres trobades pretenen ser “un fòrum tant de formació com de trobada entre empresariat i institució municipal, per a millorar tant el contacte entre elles com el seu coneixement i possibilitat de treball conjunt o col·laboratiu”. Segons s'ha explicat des de l'organització de la iniciativa, “la qual cosa es pretén és realitzar una sèrie de sessions de treball a través de les quals oferir una visió precisa i eficaç de la innovació, mostrant les posibilitats que tenen les empreses de qualsevol sector per a innovar a partir dels principals corrents de consum dels seus clients, augmentant així les seues possibilitats d'èxit”.