Atenció! Aquest lloc web utilitza cookies i tecnologies similars.

Si no canvies la configuració del teu navegador, acceptes el seu ús.

Accepte

La III edició del Mediterrània Pop Up Market confirma l'esdeveniment com el gran aparador del comerç local de Borriana

Els i les responsables de la Federació de Comerç presenten al costat del regidor de Turisme la programació d'una cita que durant el cap de setmana vinent reunirà a una 30 de comerços locals en l'Antic Càmping de l'Arenal


A un parell de dies de la inauguració oficial del III Mediterrània Pop Up Market de Borriana, tot comença a estar llest en l'antic càmping de l'Arenal on per tercer any consecutiu al voltant de trenta comerços de la ciutat oferiran els seus productes i serveis “en un esdeveniment que confirma la bona resposta que els i les clients tenen quan se'ls acosten els productes i quan es dissenya una programació complementària tan variada i atractiva com la que tindrà lloc aquest cap de setmana”, tal com explicaven els i les representants de la Federació de Comerç. Ha sigut el seu president, Carlos Capella, qui al costat del regidor de Turisme, Santi Zorío, han donat a conèixer alguna de les novetats d'aquesta tercera edició, “en la qual comptarem amb fins a dues actuacions musicals tant en la nit del divendres amb el flamenc pop de Patxi Ojana i el dissabte amb Duo Twins”. Però són solament les actuacions musicals, ja que des que el divendres a les 19:00 hores tinga lloc la inauguració, fins que el diumenge a les 22:00 es realitze l'acte de clausura, seran desenes els tallers, activitats especials o mostres de productes els que es duguen a terme en la III edició de la Mediterrània Pop Up Market. Per a començar i com també destacaven les dues representants de la Federació, Raquel Ninot i Mariola Borja, “s'ha renovat i ampliat tant la decoració com la il·luminació de tot el recinte, s'ha habilitat una nova zona de descans i un photocall, i fins a a nivell gràfic s'ha encarregat el disseny a la també comerciant de Borriana Sonia Hernández, per la qual cosa tota la preparació i infraestructura prèvia serà ja un atractiu per a l'assistència a l'esdeveniment”. Dins de la programació específica, també han destacat que “tindrem activitats per a xiquets i xiquetes com el taller de bombolles de sabó o el de manualitats; els homes tindran el seu espai amb el curs d'higiene facial, i a més tant el dissabte com el diumenge a les 12:00 tindran lloc les Jornades d'anàlisis, diagnòstic i tractament de la pell, a les quals cal sumar la demostració de maquillatge, el taller de Fondant en directe, el de Oxigenoteràpia o la Desfilada de Moda del dissabte a les 20:00 hores”. Tota l'activitat es tancarà el diumenge a partir de les 21:00 hores amb el sorteig de regals que els diferents establiments participants en el Mediterrània Pop Up Maket han donat. Precisament els i les membres de l Federació han volgut agrair la col·laboració “tant de l'Ajuntament de Borriana i la regidoria de Comerç com de la Diputació, així com d'empreses com a Envasos Fenollosa pel material per a les zones de descans, Taula per la cistella especial que cada any dóna per al sorteig, així com a tots i cadascun dels establiments i comerços de Borriana que per tercer any consecutiu han confiat en l'organització del Mediterrània Pop Up Market per a seguir fent créixer el teixit comercial local i demostrar que a Borriana tenim tots els productes que la ciutadania necessita en el seu dia a dia”. En definitiva i com han resumit els i les participants en la presentació “creiem que ja el passat any el Mediterrània Pop Up Market es va consolidar com la gran cita comercial a Borriana, especialment en els mesos d'estiu, així que convidem tant als veïns i veïnes de Borriana com als dels municipis i ciutats veïnes a visitar-nos durant el cap de setmana i descobrir les opcions infinites del comerç local de la ciutat”.

Idioma